Tuesday, May 10, 2011

~ semangkuk nasi, sebyk soalan..



[+] kenapa aku suka masak?
~ sebab, aku suka makan yg sedap sedap. rugi kalau x pandai masak, sbb x adventure klu x tau bende yg ada dlm mkanan tu..so, baik cuba try test masak..bru best..

[+] Kenapa x bli jer mkanan tu kt kedai? kan senang?
~ tak senang, malas nk keluar cri kedai, byk yg x sedap dri sedap..so kalau masak sdri, sdap tak sedap puas hati..sbb penat masak sdri..ahakz..!

[+] kenapa tak gi jer restaurant2 yg hebat2? tentu sedap..
~ Sebulan sekali okey juge.. tpi kalau hari2 nk mkn sedap, camne plak.. alternative lain..masak

[+] kenapa aku suka makan?
~ sebab makanan tu sedap, so aku suka makan sedap, so aku suka makan

[+] tak takut gemok kalau mkn byk?
~ takut, tpi makan jugak.

[+] takut gemuk tapi makan jugak, macam mana tue?
~ mcm nie..aku suka makan, so bukan pd kuantiti, tpi qualiti..so mkn sikit2 tpi sedap nyer yg byk...nikmati setiap kunyahan dgn tenang dan aman..kan sedap gitu.. mkn sepinggan utk sedap, klu 2 pinggan utk kenyang..so jgn mkn sampai kenyang, kan tak elok..

[+] makanan yg paling aku suka?
~ paling aku suka, makanan yg ber'sup'

[+] suka makan nasi tak?
~ ye suka. secawan jer. ;p


~ merapu rapan pd 10/05/2011,
aku bossan.

No comments:

Post a Comment