Tuesday, September 27, 2011

~ sebuah cerita aku..ketika ini..

Hari ini hari yang bosan. Otak berhenti seketika terasa mcm hilang tujuan.  Aku duduk melihat cermin tingkap,jalan raya di luar tu penuh sesak. Aku tarik nafas mengeluh panjang. Hujan rintik-rintik membasahi jalan. Boleh dikatakan setiap hari hujan. Aku tarik nafas lagi. Hurmm.. dilihat jam di tangan, masih belum masanya. Tidak cukup dengan itu jam di dinding ditatap lama. ‘bila lah nak balik ni..’ dalam hati aku berdetik.  Mungkin hari ini mood aku kurang baik entah kenapa. Bingkas aku bangun menarik laptop di depan aku. Masih aku buntu tidak tahu apa yang patut aku lakukan. Terlihat di sudut kanan ‘note’. Aku membaca satu persatu nota yang ada di situ. Lalu aku terus menaip dan terus menaip sehingga noktah di perenggan ini.

No comments:

Post a Comment